Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Saattaapihan siinä olla se liukuva hammaspyörä( oliko oikea nimi bendix pyörä) huonolaatuinen tai jumissa siten että ei pääse iskemään kehän hampaille saakka.
Siinä puolapaketin alla on sellainen pieni lieriön mallinen metallinen osa, oliskohan " kondensaattori", taitaa se juonitella.
Uus aika edullinen ei siitä kannata ainakaan säästää.
Sopivasti lyhyttä ajoa niin sitä polttoainetta kertyy sinne öljyjen joukkoon, saa sieltä poltettua pois kun jättää moottorin käyntiin kierroksille, n.3000rpm itse pitänyt vajaan tunnin, röörit puhdistuu.
Ja öljyn laatu pitää olla oikea nuihin moottoreihin.
Jos nuo valot siellä palaa niin vaatii...
Tuo kotelo tuossa ilmaputkessa on "resonaattori", vaikuttaa lähinnä imuääniin.
Voi nakata mäkeen tuon.
Kaasuläppäkotelon, imusarjan kanavistoa voi ensiapuna putsata "brackeclenarilla", käyvään koneeseen varoen , suoraan läppäkoteloon
Saattaapi "poksahtaa silmille" jos on huoleton.
Huomasin aikoinaan 2.4gdi Galantissa tuon että 98: lla kone pelaa parhaiten.
Jos sulla joku nostaja juminu tai öljykanava tukossa niin kyllähän se tietää remonttia ellei heti sitä hoida kuntoon.
Millä öljyllä olet ajanut ja kuinka usein vaihtanut öljyt ja onko ajettu samanlaatuisella öljyllä...