Hakutulokset

  1. M

    Outlander Phev -19/20

    Noniin, meille tulee Business malli juuri tänään. Hyvä että olette autoonne tyytyväisiä. Pitäisi vain jostain se Suomenkielinen manuaali etsiä. Olisiko sinulla antaa vinkkiä?
  2. M

    Outlander PHEV käyttöohjekirja ja median ohjekirja 2015 vm.

    Löytyisiko Outlander PHEV MY19 omistajan käsikirjaa mistään?
  3. M

    Kuinka Watchdog toimii

    Eli ymmärsinkö oikein että Watchdog sovelluksella saadaan mitattua ajoakun kunto. Ilmeisesti liitäntä vaatii OBDC adapterin väliin ja Android puhelimen johon appi asennetaan. Ovatko ne OBDC -palikat kalliita ja mistä voi tilata vai ovatko kenties autossa jo.
  4. M

    MY18 PHEV charge -nappi ja latauksesta

    jos charge nappi ei ole päällä niin latautuuko akku ajon aikana ?
  5. M

    MY18 PHEV charge -nappi ja latauksesta

    Hei Kuluttaako charge napin käyttö enemmän polttoainetta ja kuinka paljon ajon aikana ja milloin sitä tulisi käyttää. Eli toimiiko auton polttomoottori ollenkaan agregaattina tahi generaattorina kun charge EI ole päällä. ajon aikana. Jos sitä ei ajon aikana käytä niin mitkä tekijät lataavat...
  6. M

    Outlander phev 2019 esilämmitys

    Mutta suositellaanko PHEV hybridiin joko lohkolämmitin tai webasto tänne pohjoisen pakkasiin kun auto käynnistetään kovalla pakkasella, eikö kylmäkäynnistys kuluta moottoria
  7. M

    Outlander phev akun kunto

    Okei. Ei paha. Mutta mitä päivitys oikein tekee, silläkö saa vanhasta akusta pirteämmän, kuulostaa oudolta. Tai en ymmärrä.
  8. M

    Outlander phev akun kunto

    Paljonko maksaa BMU päivitys?
  9. M

    Outlander Phev -19/20

    Minkä vuoden en Outlander MY19 on. Miten BMU päivitys tehdään ja paljonko maksaa.
  10. M

    Outlander phev akun kunto

    8V / 160 000km
  11. M

    Outlander phev akun kunto

    Itse olen laittamassa Outlander PHEV vm 2019, ajettu 94 000km ja kyllä valinta siihen kohdistui ihan tilojen takia. Katseltiin muitakin merkkejä kuten Teslaa mutta ei meidän perhekoolle sopiva ollenkaan. Näissähän Outlandereissa akkutakuu on 8V / 160 000km ja jos pidämme auton 2 vuotta niin...
  12. M

    Outlander Phev -19/20

    Itse olen laittamassa Outlander PHEV vm 2019, ajettu 94 000km ja kyllä valinta siihen kohdistui ihan tilojen takia. Katseltiin muitakin merkkejä kuten Teslaa mutta ei meidän perhekoolle sopiva ollenkaan. Näissähän Outlandereissa akkutakuu on 8V / 160 000km ja jos pidämme auton 2 vuotta niin...
Takaisin
Ylös Bottom